جریانهای نوآور که در فضای مبتنی بر تکنولوژی امروز هم فعالیت میکنند، معمولاً برای برندسازی، تبلیغات و تعریف هویت کسبوکار خود هم از راهکارهای نوآورانه و مبتنی بر تکنولوژی روز بهره میبرند. کوییزآوکینگز همانطور که احتمالاً میشناسید، بازی موبایلی معروف ایرانی است که جامعهی وسیعی را درگیر نوعی پرسش و پاسخ دانستیها میکند و از این حیث جریان فعالی را در بین بازیکنندگان بازیهای موبایلی راه انداخته است. سازندگان بازی برای رقابتی که در قالب «کوئیزکاپ» به راه انداختند، میخواستند تا یک جام واقعی به برنده نهایی بازیشان هدیه بدهند.
طراحان بازی به دنبال ساخت کاپی بودند که در عین شباهت به جامهای معروف مسابقات ورزشی، طرحی ویژهی خودشان داشته باشد. بنابراین لوگوی جام معروف بازی به کمک پرینت سهبعدی ساخته شده و پوشش نهایی نیز در انتها به آن اضافه شد.استفاده از پرینت سهبعدی در تولید تعداد زیاد اما محدود قطعات میتواند انتخاب مناسب و بهصرفهای باشد؛ بهخصوص در محصولاتی که نیاز به طراحی، نمونهسازی و شخصیسازی داشته یا طراحی و ساخت پیچیدهای دارند.